Adásliba?

április 26, 2009 § Hozzászólás

helyzetkomikumBár voltam az is (napszava délből), ez itt most inkább helyzetkomikum.
A délután korábbik felét azzal töltöttem, hogy elmentem azon az útvonalon, amelyen eddig a legtöbbet jártam és lefényképeztem a megnéznivalókat. Hogy milyen Croydon belső részének egytizede. Képeket vasárnapra ígérek, kicsinyítek, magyarázok, feltöltök, szuttyogok, na ilyenek.
×
vueKözben találtam még egyet, az nem helyzetkomikum, hanem de, meg művészkedésbe öntött portré. Vicces vagyok a sapkámban és nincsen rajtam zokni.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Adásliba? at szalonnacukor.

Meta

