Camden Town bevétele – elkezdődött

április 23, 2009 § 4 hozzászólás

A buszból láttam, hogy az egyik metrómegálló előtt sorban parkolnak a tűzoltóautók és vízcsövek jönnek ki a bejáratból, hm, érdekes. Akkor még nem tudtam, hogy lesz ebből még bonyodalom.

A történet ott tart, hogy leszálltam a buszról és beálltam irányba a Market felé. Pár lépés után megpillantottam a kinyilatkozást, hogy bizony itt jó helyen járok. És már nem is kell nagyon messzire menni.

21stcentury1Megjegyzést lehetne mellé fűzni, hogy a modern utáni világ keresztje ez a ‘Fogyassz-Szenvedj’ mentalitás, jó szimbólum, de úgy érzem, van még választásunk, ámbár a többi már metafilozófia és most nem annyira érdekes, hanem ami ezután következik!

vendegloavilagvegen1Gyorsan körülnéztem, van-e valahol a közelben egy 42… (később tippelgettük is, hogy bizonyára járt itt Douglas Adams egy kis turizmus miatti fennforgás erejére, aztán kóstolt itt ezt-azt, és végül fel is került a hely a kőgazdagleszek-listára, előkelő helyre egy próba erejére.)

Következett az összetalálkozás időpontja, ha mindegyikünk letudja a maga részét a napi alagútból és duplapirosból, akkor lehet végre szájtátani. A megbeszélt időpontra odanavigáltam a testemet a metrókijárathoz, érkezett aztán üzenet némi késésről, ami a londoni viszonylatban olyan, mint az eső, természetes. Várom hát e második időpontot, egyszer csak sűrű szirénaszó, táblavillogás kezdődik és látom ám, hogy emergency-donotenter üzenet van és terelik kifelé az utasokat az állomásról. Kicsit később be is húzták a rácsokat. Amíg az okot kerestem (egyébként itt is éget valami lent), talátam egy másik kis szuvenírt, igazi londoni történelmi hagyományt. Két napja folyik már – később megtudtam:

metrostrike1Háromnegyed óra késést szenvedett így a programunk, amit végül bántunk is, nem is. Az egész Camden Town annyira nagy és érdekes, hogy ide kéne tán költözni egy hónapra, hogy lássuk a felét… Meg közben érkezett telefonhívás az állásinterjú helyéről és időpontjáról, amelytől úgy 30 km-re (sacc) és két óra közlekedésre voltam akkor éppen. Végül megebédeltünk (királyi dőzsölést folytattunk) a Bohóc egyik éttermében, két arcrészletnyi burger tömődött befelé, a tetejére az a bizonyos kedvenc kávé (milyenlegyenakapuccsínó – hátalegnagyobb), aztán egy villámszaladást tartottunk a High Street egytizedén, megnéztünk egy Lock-ot, egy kihajózást és aztán vissza a föld alá és huss, irány Surbiton, az interjú. Ott megismerkedtem a wimbledoni vidék zöld alvóvárosias középosztálybeli arcával, jártam belül egy igazi pubban és hát megvolt az interjú, aminek további várakozás lesz a vége. Itt meg marad a Camden Town a toplistánk elején, teljesen váratlanul ért a látvány, az emberek, a zene, a boltok, a forgatag és maga a Váratlanság érzése. Hol van hát még a hétvége, ami még az ajánlók és az útikönyvek és Szomszédasszony Anikó szerint is külön cirkusz!

Képek itt.

  • aniko szerint:

    A szomszedasszony Aniko orul, hogy bejott a Camden. De erdemes oda szombaton kimenni, igaz hogy oriasi a tomeg, de az a forgatag+hangulat megeri! Ja es Camden-ban kajazni a Market-ben (csatornan tul, egy hatalmas piac+bolhapiac), ahol talponallo jelleggel, kinai+indiai+meg tobbiek, de irto finom!

  • aniko szerint:

    Ja igen a kep alapjan mar meg van, Camden Lock, azt a reszt nem kihagyni!

  • Meta Hari szerint:

    úúú, kösz a tippet, írom is a listára!! Ez eddig a legjobb hely, amit láttam itt, biztosan megyünk még oda, hihetetlen, mik vannak :)) pedig mondtad, hogy nem szabad csodálkozni semmin, mert még annál is váratlanabb és furcsább dolgok vannak, de hát amíg nem látja az ember lánya, nehéz elképzelni. Nademajd mosssttt :)))

  • Meta Hari szerint:

    közben meg töltődnek a képek a tárhelyre…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Camden Town bevétele – elkezdődött at szalonnacukor.

Meta

