Sorrybmeg

április 21, 2009 § 4 hozzászólás

Emlegettem mar, nos, itt van az ujabb jegyzet az angliusok modorarol. Elnezest keresben vilagelsok, ez majdnem biztos. Majd meg egyszer a japanokkal hasonlitok (tavoli jovo igeidejet hasznalva egyelore).

notyetrec

Reklámok

  • s@só szerint:

    a címet szépenmondtad hozzá:))))

  • s@só szerint:

    télleg Meta! ezt hogyan mondja az ánglius?
    … és fuckoznak egyébként? szoktak?

  • Meta Hari szerint:

    a fuck az nagyon általános, van olyan tévéműsor is (estefelé leginkább), ahol már kis sem vágják adásból és gyakran egy mondatba több fuck is belefér…ezt már sokat hallottam, mást nem nagyon, vagy talán csak nem értem? de majd tájékozódom és értesítem az érdeklődőket, van-e a fuck-on, a holy shit-en túl is élet…? (bastard, ezt már hallottam, valakire mondták)

  • sasó szerint:

    hááááá – ááááá…. :))))))))))))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Sorrybmeg at szalonnacukor.

Meta

