Akkor a szakacskonyv elso tetele

április 17, 2009 § Hozzászólás

Akkor az angol kajas szakacskonyv elso tetele kovetkezik. Nem ijesztegeteskeppen, de ha mar elokerult a magyar husveti sonka, meg kell mutatnom a versenytars(aka)t.

Mar regebben is lattam tobb boltban, hogy a nepek nagy kupacokban veszik ezt az ennivalot, nem is draga, 29 es 49 penny kozott van csomagja, amiben 6 vagy 8 darab ize van. Crumpet, ha jol emlekszem a nevere. Ha meg megsem, akkor sorry vagyok, de mindegy a kajanak.

crumpler1Egy tenyernyi a cucc, egy centi vastag, ruganyos kerek pogacsaszeru. Teljesen pontosan annyi latszik rajta, hogy liszt van az alapangyagai kozott. Tapintasra gumis, ruganyos, illata nincsen, az alja sima, a teteje meg mint egy jo oreg szivacsallat a tengerbol…crumpler4
crumpler3Annyit ir a csomagolas, hogy melegen ajanljak es vajjal megkenve, ugy nagyok delicious. Hat megmelegitettem, vajjal megkentem, aztan kostolas utan meg mango chutney-val is (ez az a lekvarnak kinezo narancssarga dolog az izebigyo tetejen), de meg a chutney csipossege se tudott izt adni ennek a gumipoginak. Ha lett volna ittkon kolbaszzsir, bizony kuldtem volna ra azt is, de sajnos azt kell mondjam, lehet, nem segit… Alig tudtam betuszkolni az arcomba, a vaj sossagat is elobb ereztem, mint barmi tesztaizt… ehh… es meg van belole harom maradek… Egyetlen eselyt latok, hatha rossz technikaval adtam neki a meleget meg a vajat. Eloszor melegitettem, majd utana a vaj/margarin. Most majd ugy probalom, hogy vaj, meleg, szalveta, remelem a sorozat vege nem a litter bin lesz.

*

Update 2009/04/19. A crumpet egy kicsit megjavult, elobb kell a vaj es aztan a melegites es sokkal tobb melegites kell, mint ahogy eddig, korulbelul 4 perc a sutoben/toaster-ben. Mikroban nem tudom mennyi, majd probalgatom tovabb.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Akkor a szakacskonyv elso tetele at szalonnacukor.

Meta

