Csokiszekcio

április 6, 2009 § 3 hozzászólás

Milyen jo, hogy van mar nekunk a zinternet es minden info eler hozzank. Foldrajzi es kicsit idobeli hatarok nelkul. Megszenvedjuk, ha nincs.

cadbury_turkish De most van egy jo dolog, ami nelkul nem menne olyan jol az itteni vilag. Sparrow most szinte a szomszedban van es az otthoni neten keresztul olvastam nala, hogy mennyire szereti es mennyire finom a Cadbury csoki. A siman csak fullcsokis valtozatot mar kiprobaltam es nemreg talaltam egy cseresznyelekvaros toltelekest, Cadbury Turkish neven van itt es bizony ha nem olvastam volna az ajanlot, ki se probalom. Regebben nem voltam ekkora csokifan. Hja, igy megy ez, valtoznak az evszakok… (ki emlekszik meg e notara…)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Csokiszekcio at szalonnacukor.

Meta

