Nine Inch Nails

március 23, 2009 § Hozzászólás

Na Ismét Nagy dolog történt, Nagyon Izgatottan Néztem a szobaajtó alatt becsúsztatott borítékra, Nem Is Nap az, amelyiken ne jönne legalább egy ilyen barna, mégis ez felbontás után megörvendeztetett. Megjött ugyanis a NIN, becsületes ánglius nevén a National Insurance Number, amely nálunk a sokkal puritánabb TB rövidítésen közismert. Itt ez azt jelenti most, hogy legálisan tudok már munkát vállalni.

Kicsit azt éreztem, nyílik az ajtó befelé, ha csak kilenc hüvelyknyi körömmel is, de nyílott egy rés. Most már csak bele kell furakodnom…

Délután meg elmentem a postára, szaladást akartam írni, de ahhoz kicsit messze van, a kutyagolás meg inkább visszafelé volt a nehéz táskák miatt, szóval marad az egyszerű elmentem. Aztán persze az orrom előtt zárt be, mert elmuttyogtam az időt a WHSmith-ben. Egyszercsak szomjas lettem, ott volt egy Iceland, no egy csapásra akkor a legyeket, vettem egy pint tejet és be is vásároltam, kenyér, sajt, zacskósleves. Kint aztán lecsavartam a kupakot és csak ittam, ittam, ittam. Jött közben egy biciklis angol csávó és rám kiabált, hogy a tej az élet és csak igyam, jó választás, visszaintegettem, röhögtünk.

metlightrainshower Délután meg esett az eső és ronda hideg szél fújt, de a WHSmith-ben volt egy kiárusítás és 49p ért vettem egy hibátlan kinézetű Neil Gaiman könyvet, atya világ, otthon szép áron 3000 huf, itt meg 150 huf-nak megfelelő…ááá… a nap eleje jól indult, a vége is jó lett, most megyek szájpolni.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Nine Inch Nails at szalonnacukor.

Meta

