Csütörtöki összegzés

március 19, 2009 § 4 hozzászólás

Ma délutántól beállt a rádiós nap. A T-Mob magyar netes ügyfélszolgálatán sehogy se sikerült megberhelni a roamingot, még infót is alig találtam a tarifákról, keveregtem vagy fél órát a lapjaikon, mintha találtam is volna használható dolgot, de eredmény az mégsincs. Ha holnap sem kapcsolódik fel a magyar telefonom az itteni t.mob-ra akkor atomot küldök nekik, a franc se fogja az ügyfélszolgálatukat innen hívogatni. Aztán a gőz leeresztése végett behangoltam a telefonom fm-rádióját, hadd szóljon.

Van itt egy nagydumás adó, a legnagyobb beszélgetős adó, ömlenek a mondatok, a hírek és a reklámok, váltakozó sebességgel, hol gyorsan, hol még gyorsabban. Feltoltam a fülhallgatót, hadd szóljon.

Aztán amikor már zúgott a fülem az angol öööüüooööööeeeööööwgh-től, megkerestem a jazzy rádió netes magyar adását, hadd szóljon. Zene.973logo_podcast

Közben azért mégiscsak megnéztem a neten az LBC-t, a dumarádiót, hogy megtudjam, később lesz-e érdekes téma, hogy visszakapcsoljam, erre találtam egy olyan oldalt náluk, ahol Londont lehet látni a levegőből. Ohhh, egészen érdekes!

London From the Air

A negyedik kép pont a Buckingham-palota, és azt hiszem, tökéletesen látszik a puritán szürkesége, amit a múltkor emlegettem. A kapun van egy bazi nagy – vagy még annál is nagyobb – aranyozás és nagyon nehéz kovácsoltvas címerek is, hát igen, azért van itt királyság világszéles, ez látszik, de a kastély, hát, hmm, szóval olyan, mint egy szürke ló.

×

Az elmúlt két nap az intenzív álláskeresés ideje volt, nyomtam a gumtree-t, már feltűnt, hogy milyen gyakran frissül; aztán ami érdekes van, azt rögtön meg is apply. Vagyis hogy jelentkezem :)) Ez a sok pályázás, személyi adat megadás és önéletrajz írás arra pont jó, hogy megjegyezzem azt a nagyon hosszú angol telefonszámomat :))

Volt egy nemtetszett rész ebben a két napban, mégpedig az, hogy most a csapatban vannak páran, akiknek nem ajánlott a közvetítőjük munkát, apróbb pauza mutatkozik. És ezáltal nagyon kezd eluralkodni a sanyarú hangulat, már itt-ott felbukkant a hazamenés gondolata. K nagyon remélem, hogy nem lesz ez rosszabb és gyorsan kimászik mindenki a nyűglődésből, itt ebben a zártabb közösségben minden hangulatváltozás sokkal erősebb tud lenni. Az szerencse, hogy a tévé itt nem olyan negatív, mint otthon, itt csak a Fritz-per folyik a hírcsatornákból, el is kellett kapcsolni a Jóbarátokra. Aztán várjuk megint a napot, legalábbis én nem vagyok hajlandó hazamenni, még ha elfogy az utolsó száraztészta-zacskóm is. Meg kell tanulnom angolul rendesen, na erre van két hetem. Izé. Azért a jazzy rádió magyarul most egészen jó :))

Reklámok

  • bluemoon szerint:

    Akár írhatnál angolul is blogbejegyzést…
    (kolbászt meg majd küldünk, csak szólj)

  • Meta Hari szerint:

    …mert ennyire érthetetlenre sikerült? Hmm, igaz is, na átnéztem, tényleg zagyva. Pótoltam a kimaradt szavakat, remélem, már cukrosabb :)) Kolbásztköszi, majd tárgyalunk, intézem a barter-ügylet részleteit :)) Illetve elkezdem a kolbász-logisztikát, májusra már van egy iksz a naptárban :))

  • bluemoon szerint:

    nem sikerült érthetetlenre, szó sincs róla, csak akkor az írást is gyakorolnád:)

  • Meta Hari szerint:

    azért nem ártott a szövegnek egy kis fésülés. Az angol írásról egyelőre kettő kis véleményem van, az első, ha valaki javítja, hadd szóljon, a második, itt egyáltalán nincs gond az írással, mivel senki sem használja túlságosan, emailezni is inkább telefonon szoktak a népek, brr. Senki nem küld vagy vár infót e-levélben, hanem inkább hívjálföl-rádcsörgök van. Úgyhogy priorizálok.
    Titkosan hátul a fejemben van terv angolul írni, de annyira nagyon hátul és annyira titkos, hogy pssszt :))) hemzsegnének a grammar bug-ok :)))))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Csütörtöki összegzés at szalonnacukor.

Meta

