Ahogy Croydonba beszökik a tavasz

március 19, 2009 § 2 hozzászólás

tavasz11tavasz2tavasz3

Reklámok

  • bluemoon szerint:

    Ez nagyon szép.
    Mi is nagyon vágyunk már ilyen szép zöld fűre, de ma is, ahogy jöttem vissza Pestre, az M3 sztrádán, vagy 80 km hosszon úgy szakadt a hó, akkora pelyhekben, hogy karácsonykor is dicsőségére vált volna az időjárásnak.

  • Meta Hari szerint:

    Ma legalább négy otthoni helyről hallottam ezt a havazást, remélem, gyorsan elmúlik, a SJB megérkezik a zsák meleggel, ráfér már mindenkire szerintem. Itt csak éjszaka van hideg, 2-3 fok, ha nem süt a nap, a golf-fűtés lekapcsol, bár még mindig simán lehet zokni nélkül mászkálniuk az angoloknak. És is próbáltam, de csak úgy sikerült, ha hosszú ujjú pólót húztam, akkor elviselhető volt az egész :) de nehogy azt mondja valaki, hogy kezdek angolosodni, mert a paradicsomos sült babjukat még mindig nem bírom reggelire megenni…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Ahogy Croydonba beszökik a tavasz at szalonnacukor.

Meta

