10/03/2009

március 14, 2009 § Hozzászólás

Megjön a kedve, ha vár a keddre…

Tetszett
– nézem a tévét minden időben, amikor itthon vagyok és kezdenek kivilágosodni a beszélők szavai. Este néztünk egy dokumentumfilmet a BBC 1-esen Frida életének nagy titkáról, aki az ABBA egyik csillaga volt. Kiderült, hogy náci tiszt volt az apja, aki norvégiai kiküldetése során teherbe ejtette egy nőt, aztán visszament Németországba és köd utána. A filmből kiderült, hogy ezer és ezer ilyen gyerek született a háborúban, állítólag politikai döntés nyomán. A film túlnyomó részt ezen gyerekek sorsáról beszélt, közben persze az ABBA-hoz kapcsolódó részletek is voltak. Először csak negyed-gőzzel néztük, aztán felkaptam a fejemet a ‘Haze’ kifejezésre, ez németül nyulat jelent, de hát hogyan kerül egy német szó az angol tévébe? – felkaptam a fülemet és elkezdtem figyelni a műsort. Albert Haze volt ugyanis az a német tiszt, aki Frida apja volt, aztán a történet és a történelem folytatásából kiderült, hogy Frida középkorú volt már, mire sikerült egy szerencsés véletlen folytán találkozniuk. Nem volt egy szép történet, és a hiányzó infók miatt – amit nem értettünk kristálytisztán – megnézzük még egyszer, amikor ismétlik.
– a tegnapi majdnem 40 fontos figyelmetlenségem után úgy döntöttem, ideje kézbe venni a dolgokat és nem félni a telefonálástól. Felhívtam hát az a számot, ahol időpontot kell kérni a National Insurance számhoz szükséges interjúhoz. Amikor szólnak hozzám, mindig az elejét nem értem, most is így volt, aztán megtanultam udvariasan ismétlést kérni, meg lassabban beszélést kérni és aztán simán ment minden. Vicces volt, hogy a telefon másik végén is egy érdekes akcentus beszélt velem, tisztára egyformának hangzott, amikor a “post code”-ot kérte és amikor a “passport”-ot.
– ismét láttam a szurikátás reklámot (meerkat – market), amely egy kedves szócsavarásra épül. Compare the Market Dot Com – Compare the Meerkat Dot Com és itt a honlap, remélem, a videót sikerül megnézni, a szurikáta hangja a király.

Nem tetszett
– volt egy olyan öt perc, amikor megint haza akartam menni, aztán végignéztem a pénztárcámat és láttam, ez nem fog menni egyelőre, és akkor megint haza akartam menni, aztán ettem egy csokis kekszet és ittam rá a házikólámtól és aztán elkezdtem sétálni haza és elmúlt.
– nem szeretek vásárolni, mert nagy a tömeg és a lökdösődés (99p shop, Poundland és Iceland azok a boltok, amelyekben szinte minden 99p vagy 1 font – nem véletlen a nagy tömeg). topicwireless
– az internetet még mindig nem tudom beállítani a gépemen, a hétvégén nem volt wi-fi, most meg nálam nincs telepíthető driver. Túl lassan haladnak a dolgok, bár azért haladnak, a vindóz-mentes életmódot valahogy nem úszom meg, úgy látszik.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading 10/03/2009 at szalonnacukor.

Meta

