09/03/2009 – TNTR

március 14, 2009 § Hozzászólás

Tetszett
– elvittem a fényképeket Tonynak az ügynökségre, ezek pénteken lemaradtak, mert elfelejtettem, hogy hová tettem őket, pedig nálam voltak.
– a könyvtárban találtam egy oldalt, amely azt ajánlja, hogy 40 fontért elintézi nekem a bankszámlát és a NIN-t (TB-számot), aztán este a szobatársam mondta, hogy mind a kettő ingyenes, ezért örültem, hogy nem hívtak vissza, pedig regisztrálás után számítottam rá.
– vettem egy doboz muffint, amelyre az volt írva, hogy csokis, de sima vaníliás piskóta volt benne muffinpapírba kockázva, ám sebaj, hogy tömény édes, mert amúgy a műanyag dobozára fájt a fogam, amely mostantól a közös hűtőben fog üzemelni, ebben tartom az ennivalót.
– a hét közben az áruházakban kevesebb a leárazás, mint hétvégén, tehát kevesebb a vásárló (csak egy londoni hajszállal!) és így meg tudtam nézni lassabban is a méreteket, fazonokat, árakat.
– szinte sehol sincs küszöb és padka, hogy a kerekesszékeseknek is jó legyen.

Nem tetszett
– még nincs munka.
– a könyvtár tartalomszűrője még mindig kötekedik velem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading 09/03/2009 – TNTR at szalonnacukor.

Meta

