06/03/2009

március 13, 2009 § Hozzászólás

orktaxiCroydonban szép az idő, ork a taxi, süt a nap és zajlanak az események.
Regiszterbe kerültem egy ideiglenes munkásokat közvetítő irodában, kaptam mobiltelefon-kártyát, fel is töltöttem, no ez itt most már olyan gyakori és fontos kifejezés, hogy napszava lett rögtön, a feltöltés a top up és szinte minden dolog feltölthető csipkártyával működik. A tömegközlekedés, a víz, a gáz, a könyvtár, meg még amit nem is tudok még, csak hallom a tévéreklámokból és az elbeszélésekből. Elektronika, 21. század, tessék. És zsír egyszerű. Továbbá csak pénz kérdése az egész. Nekem már lett egy pár fémpénzem, nézegettem is rögtön, alak-forma-érték alapján határozóba vettem őket, majd a pénztárcát körbeköpködve (apád-anyád-ide-gyűjjön) zsebre tettem mindet.

coins1A maradék időben pedig ismerkedem a várossal és tanulom az utcákat, a buszokat és a nézzbalrá-t.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading 06/03/2009 at szalonnacukor.

Meta

