Dobb dobb

március 12, 2009 § 9 hozzászólás

És akkor 2009. március 12-én, egy hetes küzdelem után végre

– az új londoni ágyamból lehet netezni és blogolni. Ehhez több dolgot kellett elintézni, lássuk sorban:

– beiratkozni könyvtárba, letölteni egy új linuxot, venni cd-t és arra kiírni, telepíteni, na ez volt két és fél óra technika és egy majdnem egész hét szervezés. A telepítést után sitty-sutty ment persze a kapcsolódás, megérte kibekkelni ezt az időt, nincs vindóz, nincs sírás.

Most majd szépen sorban visszateszem a napokat, ahogy történtek az események, ráadásul ma negyed óra alatt lett bankszámlám és arra a munkára, amelyre délben jelentkeztem, fél háromkor kaptam visszahívást, csak kár, hogy semmit de semmit nem értettem a nő beszédéből, úgyhogy most vagy megiszok egy korty pálinkát és visszahívom én is, vagy keresek másikat, ami itt van Croydonban és bemegyek személyesen, a kézzel-lábbalban már jó vagyok, egyébként elég csak mosolyogni, a népek mindent elintéznek maguknak a kommunikáció terén.

Reklámok

  • s@só szerint:

    örül a szívem, hogy jókat hallok felőled – rólad – Tőled. Jáhúúúúúúúúúúúú!

  • Meta Hari szerint:

    Szerintem én is legalább ennyit szenvedtem a bloghiány miatt, mint ti, utólag már könnyen okoskodom, hogy egyszerűbben is megoldhattam volna, meg hogy hamarabb, de hát itt így folynak a dolgok :) felettébb sikeresen, csak a felettébbet ki kell várni, amit egyébként köszönök szépen :))

  • wingmaster szerint:

    Már izgultam, mert a belső forrásaimtól (titkos orosz kém :-) ) sem tudtam meg semmi használhatót felőled! Korábban azt nem sikerült kibogoznom, hogy pontosan mi is történik körülötted… azaz ez most egy kirándulást vagy egy új élet kezdete, de most már értek mindent! És tényleg nagyon örülök neki hogy minden rendben és jól alakul! Good luck!

  • Meta Hari szerint:

    vigyázz az orosz krémekkel :)) egyébként nagyon remélem, hogy ez a londoni dolog nem egy kirándulás lesz, hanem hosszú távú dolog, de még mielőtt beállna a hosszú táv, haza kell mennem, mert vannak szálak elvarratlanul. ha meg nem sikerül a világlátás, akkor tényleg csak… de ezt le sem fogom írni :)

  • rhumel szerint:

    Jó hírek, Neked. Tőled,Nekünk meg megint blog, szalonnacukros, hurrááááá!!!!:)

  • bluemoon szerint:

    Nahát, akkor csak szép részletesen, ha szabadna kérni…:)

  • Meta Hari szerint:

    a kívánság az narancs :))

  • Borka szerint:

    Sasónak kellett volna mondania – elvégre neki van köze a bányászathoz, de elmulasztotta, így én mondom, talán sokunk nevében: Szerencse fel!
    Sokáig számomra sem derült ki, hogy miféle hosszú út porából veszel köpönyeget, mostanra azért megértettem. Vigyázz magadra! :)

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Dobb dobb at szalonnacukor.

Meta

