Kedvenc zsebkendőcsücsök

február 25, 2009 § Hozzászólás

Az elmúlt napokban kaptam rá arra, hogy össze-vissza trolizok-villamosozok-buszozok a városban és némely Szent Helyet lefényképezem. Ahová emlékek kötnek. Találtam olyan helyet, amelyet pár éve nem láttam és még éppen megtaláltam. Oppsz. Felkiáltottam magamban, talán egy fénykép még jól jöhet, de félek attól is, hogy ezzel megmásítom vagy tompítom az eredeti emléket. Mert más lesz a kép róla. Ilyenkor még a zsebpiszok is elólmosodik a zsebemben, a zsebkendő több szemvizet nem vállal már, marad egy gyenge vállrándítás és egy karcolás.
A hónap szentimentális részét látták, Kedves Nézőink, ezután következik a zsíros horkolásvers mindenkinek és aztán az esti film.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Kedvenc zsebkendőcsücsök at szalonnacukor.

Meta

