Egy pohár bolhabor és megyek ügyintézni

február 2, 2009 § Hozzászólás

Pénteken kaptam egy elektronikus levelet, az elsőt azóta, amióta megjelentem az álláspiacon ismét, egy sablon elutasítás, még jó, hogy ahonnan jött, ott egy program végzi ezt el. Egy neten futó program segítségével kellett már jelentkezni is, aztán automatikus levelezésbe keveredtünk rögtön, no és ennek a pályázatnak legalább normális vége lett. Le is vontam a konzekvenciát, egy jó hr-program emberségesebb, mint a humánerőforrás ribancok. hr.

Szombaton viszont kiderült, hogy jó konyhamalac vagyok, határozott boldogság ez, végre valamihez jól értek és talánlehet majd egyszer erre valahol hivatkozni.

Közben kaptam elszámolás-papírokat a nájlongyári vérszámfejtésről és biza asztalcsapkodás lesz megint a válaszlépés. Felírtak olyan jövedelmeket is, amelyek sose voltak nekem tavaly, ráadásul a beígért pénz sem érkezik a számlámra, megesz az ideg, és hol halkan, hol hangosan anyázok. Egyébként gondolhattam volna már rég, hogy ilyen lesz, hisz belül voltam három évig és hiába a saját fészek tisztaságára felszólító mondás, akkor sem tudok jót mondani, minthogy házon belül futószalagon megy a kreténség, miért lenne ez alól valami is kivétel. Egy levegő, egy kő az, én meg fújok. Na mehetek megint abba a faluba, pedig hogy megörültem először a vastag boríték láttán, hogy végre vége. Ismét bedőltem. Ki kell fejlesztenem valami élettapasztalatot és procedúrát a hasonló helyzetek elkerülése végett. Azt hiszem, tömegmozgalmat indítok a fabunkó és a tajgetosz ismételt bevezetése mellett. Megyünk majd a csipkézett ház elé sátras tüntetésre, hogy bunkót vissza, bunkót vissza…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Egy pohár bolhabor és megyek ügyintézni at szalonnacukor.

Meta

