Megkaptam a magamét

január 15, 2009 § Hozzászólás

Elmentem természetgyógyászhoz nagyszervízre, vagy hogy is kell ezt az autósok nyelvén mondani, hogy hasznos hasonlatot találjak. Gyógynövényteát kell inni, még, még, egyébként javíthatatlan vagyok, kaptam meg a magamét.nefuccsebe

Egy srácnemű kobold azt mondta ma, hogy olyan aranyos vagyok, mint. Ezt eltettem magamnak.

Lájf van, mert levelek is jöttek, a legjobb is ma érkezett, benne a baráti jótanács a válság viharai ellen. Követnem kell mindenképpen, közkívánat, szerintem ma mindenki megkapta.

Holnap a szerzés napja lesz, kell még karton, illetve állj, előbb gondolkodjunk, Béláim van. El kell döntenem, hogy most Tóték legyen-e vagy ladagyár. Ha megvan a döntés, jöhet a szerzés, valamint még mindig annyi kacat van csomagolatlan.
*
És még mindig nem történik semmi.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Megkaptam a magamét at szalonnacukor.

Meta

