Szórakoztató esti séta

január 3, 2009 § 5 hozzászólás

amelyben megmutatkozott, hogy vannak emberek, akik még fel akarnak adni valamit, olvasni nem muszáj, de csavarozni tudni kell a munkahelyhez és egy igazi nájlongyári reflex kap egy táblát, egy nagyot. Bár tudtam volna!

Elébb így emlegettem ezt a sétát:

Namegmégegy, ezt nem tudom, hogy a film hatása-e vagy valami furmányos véletlen, de útban jövet és menet fura dolgokat láttam, mobilfényképeztem is rendesen. Coming soon.

Előkerítettem végre a gépből a kis vakarcs képeket, kettő nem sikerült, mert túl sötét volt és gyenge ehhez a mobil. A Péterfy kórház Addiktológiával foglalkozó részlege előtt készültek, gondolom a szilveszteri nagyüzem hordaléka volt a járdán, alig pár lépésre a köznyelvi detox mellett. Voltak ott számosan csikkek, dugók és petárda papírok. És megláttam egy mentős gumikesztyűt félredobva és tőle másfél lépésre egy festést a kövön: nemlenne jobb megbocsátani. Mintha egy horrorfilmből cseppent volna ki.

Node. A többi simán vicces volt. Nem kellett mást tenni, mint elsétálni a csikorgó hidegben a Keletitől az Astoriáig és onnan túl a Puskin moziig. Az első kép ezen az útvonalon van, bár még a múlt hónapban készült egy Dohány utcai elhajlás napján, egy másikat pedig a poén élesítése kedvéért kicsit megpiszkáltam. Egyébként mind kint van a világban, csak egy kattintásra.

kep023_k

kep026_k kep027_m2 kep029_kkep030_k

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Szórakoztató esti séta at szalonnacukor.

Meta

