Jól elmentem a moziba félpénzzel

január 2, 2009 § Hozzászólás

Vicky Cristina Barcelona
Na jó, nem is fél pénzzel, ezt csak a dalocska kedvéért találtam ki. A filmben volt egy jó dallam (több is, illetve mind az volt, csak most tényleg a bevezető dallam az érdekes), amely megadta az egész sztori kellően lüke indítását és azután már nem lehetett leállni. Woody Allen-es poénokra épül az egész, a narrátor úgy látszik egyre nagyobb divat lesz, ebben a filmben a történetmesélés fele az ő hangján nyugodott. Meg a zenén a másik fele :)) Egy spanyol borostásarcú szívgyötrőre három jó nő jut – el lehet képzelni ezt a vígjátékot. És persze a szokásos mindenki mindenkivel. Nem egy bálintnapi szívecskés szerelmesfilm.
Nno, mire véget ér ez a nagy évvégi zsír-szesz-parti a kötelező semmittevéssel, jócskán felpörög a hangulat, most megyek, letöltök. Filmzenét, naná. a narancsos zenedobozba tettem
Namegmégegy, ezt nem tudom, hogy a film hatása-e vagy valami furmányos véletlen, de útban jövet és menet fura dolgokat láttam, mobilfényképeztem is rendesen. Coming soon.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Jól elmentem a moziba félpénzzel at szalonnacukor.

Meta

