Tizenhat tonna fekete szén

december 18, 2008 § 3 hozzászólás

is megtisztulna, akkora furcsaság helyzetbe keveredtem. Nyolcezer forintért vásárolt szappannal voltam egy légtérben, saját kézben és csak egy nézett ki úgy, mint a disznósajt, amit megtartottam magamnak. Persze a többi ajándék, mert különben el se tudnék számolni ennyi piperével, pont én, akinek tíz évet kellett könyörögni egy hajfestésért…

Szappan Olsonnál jártam ugyanis, aki manufaktúra alapossággal gyártja a figurás piperét a fürdőkádjában és eredeti gyógynövényeket épít beléjük, semmi vegyszer. Jó szórakozás volt a kiválasztás, aztán még az indiai tea után meglepetés is akadt, mintha ismerné az ízlésemet… megkínált egy disznósajt-színű szappannal, aztán még találtunk egy fésűset is a dobozban, utána sokat nevettünk és vége lett a napnak.

soap1 Hanem volt egy délelőtt, amely sohafelejtős lett. Elszállt már a párnafüst egy nappal korábban, mégis mégis mégis… nagyon olyan mondatok voltak a levegőben, a monitoron, az arcokon, amelyek kutyául fognak majd hiányozni.

Már mindegy az a három nap, el fog telni, közben el kell kezdeni a jövőt úgy alakítani, hogy ismétlődhessenek az ilyen csillagos pillanatok.

Egyébként meg mindjárt szombat és végre akkor úgy lehet a reggel, hogy nem kell időre felkelni, nem kell hadakozni a vekkerrel és ha nem felejtem el a beszerzést, kávés-fotelos-reggeliújságos napindítás után lesz egy hosszú és lassúságos társasági ebéd és móka, kacagás.

Mivel az étterem honlapján előficcent egy olasz idézet, gyorsan beszereztem az ebéd utáni olvasnivalót és nekiálltam Dante Poklának. Isteni színjáték!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Tizenhat tonna fekete szén at szalonnacukor.

Meta

