Többször is igen

december 15, 2008 § 7 hozzászólás

Igen, tényleg a legjobb időpontra lett időzítve a hétvégi salzkammerguti csavargás. Így ezzel nyertem három isteni napot, amiből talán csak fél óra volt a jövőn való filozófálás, a többi mind csak békés szemlélődés és friss levegő.

Igen, ma végre megegyeztünk, a nájlongyár és én, hogy nem keserítjük többé egymás életét, nem okozunk egymásnak több kárt. Még hat napig leszünk közös zokszigénen és neonvibráláson, aztán jöhet a karácsonyi bejglimámor, majd aztán az új év új lapokkal és remélem, tiszta lapokkal. Vagy akár tiszta lappokkal is, régi-régi-régi vágy és álom az az eszkimó szerető…

Igen, eléggé sokkoló esemény a kirúgás pár perce, főleg az indoklás része, ilyenkor kikapcsol a józan ész. Erről a pár percről sokat fantáziáltam már, az asztalfelborítástól a hisztériás könnyekben ázó könyörgésig, no meg egyszer volt olyan is, hogy lazán odavetem a fehér lapot, amin ott a felmondás – óóóó, Don Quijote, te örök álmodozó! Sejtettem hogy úgy lesz, hogy erős felindulás alapon egy összevitatkozás és aztán odatolják a papírt, írd alá most, míg szépen mondjuk… Jól sejtettem a dolgot, szinte teljesen így volt.

Igen, az első kijelentő mondatom az volt, hogy ‘na végre’. A második meg az, hogy ‘akkor végre xxx’ és az xxx helyén egy, a jövőre nézve pozitív elképzelés állt. Elkiabálásra babonás vagyok, tehát nem bomlik felfelé – egyelőre – az a három x.

Igen, este majd egy kicsit azért fogok bőgni a párnába, de csak egy kicsit, hogy kimosódjék a felgyűlt feszültség, azután elégetem azt, jól, hogy benne maradjanak a rosszak. Majd utána veszek egy darab nagy levegőt. Tényleg. Mert mikor ha nem most? Most kell újat kezdeni az életből, vagy ha nem, hát akkor azt már bajosan lehetne életnek nevezni. Vészjóslás OFF.

Majd később jöhetnek a nemek is.

  • rhumel szerint:

    Kár a párnáért. :)
    De tényleg, ennek már nagyon itt volt az ideje. Néha komolyan aggódtam már Érted!
    Nem lett volna rossz, ha bejön az asztalborítás is, élveztem volna elképzelni, de úgyis a végeredmény a lényeg.
    Szurkolok: az Ikszeid bejöjjenek!!! :) Már csak a Spiró-párhuzam miatt is jól hangzik :)

  • wingmaster szerint:

    :-( sajnálom én is, hogy nem sikerült asztalt borítani!
    Remélem nyugodtabb lesz az életed, pontosabban nyugodtabb életet kívánok! Ahogy mondtad legalább tényleg lesz egy kis időd! :-) Az ikszeidre kíváncsi leszek és szintén szurkolok!

  • Meta Hari szerint:

    jajj, hát Spiró! A Fogság is olyan nagyon jó volt, hogy még a római csatangolásunk alatt is sokszor eszembe jutott Uri és az ő kalandjai, folyton méricskéltem, hát itt járhattak meg ott… uhh, még most is beleborzongok, mekkora egy idő volt az!
    Kíváncsi vagyok az Ikszekre is, már nagyon régóta ott eszi a por a polcon, talán mostanában eljön a rendelt ideje :)
    A szurkolás olyan mint a gyógyszer, meg lehet köszönni vagy inkább majd a gyümölcseit?

  • Meta Hari szerint:

    Wingmaster drágám, hát ne akard azt az asztalt :)) Egyébként meg csodálatomat kell kifejeznem a fényeid láttán, láttam, szinte mind több, mint egy fotó. Remélem, hamarosan szaporodik a gyűjtemény és aztán bedobod a közösbe :) A többi ajnár titkos, majd holnap :))

  • Tyria szerint:

    Új év -új élet! Meglátod, sokkal jobb lesz!

  • bluemoon szerint:

    Hát akkor hajrá! Itt a lehetőség az új élet rendes megszervezésére.
    ( és már nagyon fúrta az oldalamat, hogy mi lehet az a nájlongyár. Ha eljön az ideje elárulod nekem is?)

  • Meta Hari szerint:

    @Tyria: úgy lesz :) vagy legalább más lesz és az is lefoglal egy jó darabig :)

    @bluemoon: ööö… a szervezésből és a szervezkedésből most egy kicsit kimaradnék, inkább hagyom, hogy kialakuljon a bármi.

    A nájlongyár meg hát… hmm… hogyishát a kifejezéssel… torokköszörül… hm… legyen úgy, hogy ha eddig az elejtett információkból nem derült ki a ‘személye’, akkor már ne is. Végül is innen eléggé egyoldalú a dolog, mert az is benne van a játszmában, hogy ‘ő’ ír rólam blogbejegyzéseket, hogy né’ má’ ez a meta mekkora egy kretén, hogy így szólt rosszat és úgy kavart el és amúgy meg mekkora elkefélés… valószínű, hogy az az oldal is eléggé szórakoztató lenne. De majd egyszer úgyis fény derül, kikicsoda, lelepel. Addig pedig csak azt a hasonlatot tudom bedobni, hogy Örkény: Pisti a vérzivatarban.
    Vagy a ládagyár, egészségesen.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Többször is igen at szalonnacukor.

Meta

