Ezüstvasárnap, csavargás

december 11, 2008 § 2 hozzászólás

Mielőtt teljesen beállna a para, gyorsan egy kirándulás, fotóstáskával és kolbászos szendviccsel, gyerünk Ausztria és legyen már vége vége vége
Kaptam két napi megfigyelési időt szemköztről, majd aztán ha még történik valami szokatlan, akkor menjek még konzultálni, egyébként mehetek konzumálni, úgyis mindjárt itt az ünnep. Mondta a doktor. Oké, hát akkor majd az idő meg a kígyó (na ugye hogy nem is olyan bonyolult a gyógyítók jelképét megfejteni, ha a doktorok nem is, az idő majd kigyógyít). Napközben megint nem értem rá ezekkel a normális dolgokkal foglalkozni, egész délelőtt sirámokat hallgattam, most olyan embertől, aki egyébként máskor és általában remek arc és előre mutat. Most kiosztott, miféle ördögtől való dolgot akarok én ráerőszakolni, csak a feltartás, az megy… meg hogy hát az új változtatások sok bonyodalmat okoznak… meg hogy – na innentől kezdődik a ‘nincsen ennek értelme semmi’ magyar nóta, szinte hallom is már a dallamot, egy hosszan cifrázott kesergőre kell gondolni.

Remek. Teknős bácsi mondja hogy márpedig nincsen itt mostantól A, hanem lesz majd B és ha nem valósul meg ez, akkor majd C és mindenkinek D a seggébe. A termelési emberek mondják, hogy nem-a’, nem lesz itt semmi B és semmi B és fél, hanem kérik vissza az A-t, mert különben lesz E (selejt) és F (gépállás) és G (káosz).

Teknős bácsi a múltkor megfenyegetett, hogy nekem is lesz C és D, mert a felelős az én, mert az jó. Ma a kékkabátosokat hallgattam végig, hogy márpedig B lesz és ők nem akarják a C-t és a D-t nekem, de akkor is B lesz.

Hétfőn már nem tudom mi lesz.

Este vettem egy akciós árú unikum next-et, egyrészt mert kint már hideg van, másrészt volt hozzá ajándék kicsi laposüveg, harmadrészt mert még sohasem kóstoltam ezt a modernizált változatot. Aztán kicsit később nagyon sikerült kibontani. Már nem fázom, már van helye a barackpálinkának, amelyet holnaptól fogunk használni a Salzkammergutban, harmadrészt nagyon ragacsos pia a u.next, ragaszkodást okozott ez nekem a régihez.

Egészen érdekes, hogy tavasszal meg nyáron a fene se gondolta volna, én se, hogy megint Ausztriában leszünk, ezért szépen visszaadtam az útikönyvet a könyvtárnak, antikváriumban sem vettem (bezzeg hollandot igen), így ma este hiába akartam lekapni és lapozni, sehol a sztori, kénytelen leszek akkor most improvizálni, hogy Mozart anyja háza melyik kis faluban van. Hát még a nővéréé. Tisztára mint Stiffler mamája… minden sztoriban ő a poén. Vagy google lesz az én barátom, ha nem lesz túlságosan későn.

Volt még a napban kis jóság is, jázmintea és harminc perc elmélkedés-olvasás, találtam egy Marcus Aureliust a pendrájvon, nosza, filozófia, ebédszünet. Nagyon jó a csávó – pestiesen mondom – és van is életstílusa, ha visszajöttünk, rendesen is el kell olvasni, főleg meg válogatni ide a csemegés részekből.kristkindlmarkt

Adventi karácsonyi bevásárlókörút, osztrákok, hilferstrassze, gorenje. Szóval megyek én is, mint oly sokan mások. A hóban reménykedem, jóban, sokban.
*
ahogy pakolásztam, hajigáltam a gúnyákat bele a bőröndbe, egy megoldásféle kezdett előjönni, úgy kell majd valamit kitalálnom, hogy a kecske se vegyen észre semmit és a káposzta is kussoljon. Amíg ki nem alakul a végső válasz.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Ezüstvasárnap, csavargás at szalonnacukor.

Meta

