Levelezésbe keveredtem

december 5, 2008 § 17 hozzászólás

Kedves Mikulás! santaclaus

Azt mondták ma a tévében, hogy hozzád kell fordulni azokkal a kívánságokkal, amelyeknek a végén valamiféle tárgy belegyömöszölése lesz a kedvenc cipőmbe és aminek az elejére azt kell írni, hogy milyen jók voltunk egész évben és milyen sok mindenkinek szót fogadtunk és megettük a zöldségfőzeléket, bizonyám.
Kedves Mikulás!
Nekem nagy kéréseim vannak, mert tavaly olyan jó voltam, hogy mindenki emlékszik rá, ezért nem is írom le ide, csak mert hosszú és elfelejtenéd a kívánságot, mire a végére jutsz. Jó messze is voltam meg jó sokáig, tehát minden jóságot megcsináltam. Aztán meg sok mindenkinek szót fogadtam, aki azt mondta, hogy jó sokat kell dolgozni és annak majd jó lesz a vége. Hát nem bírom én azt kívárni, így hozzád fordulok inkább és legalább egy tábla sokszázalékos fekete csokit hozzál. Majd jól felkapcsolom a fűtést és akkor majd beleolvad a nagy tábla a kis cipőmbe. A zöldségfőzeléket is meg, igen, tényleg. De azóta már nem járok a menzára.
Ma meg, képzeld, annyi kis gurulós csoki volt mindenhol és mindenkinél az irodában, hogy szinte folyamatosan nassoltunk, de én jó voltam, mert a maradékot betettem a fiókba, hétfőre. De ha lehet még kívánni, akkor jövőre a Mikulás nap pont a hétvége kellős közepére essen, hogy ne kelljen forgószékben enni édességet, mert akkor még egy dologgal ki kell egészítenem a kívánságlistát: a katapult-gombbal, a kiszálláshoz.
És Kedves Mikulás, hajtogass biciklit a Teknős bácsi szemüvegéből, aztán az alsó szomszéd nemnormáliskutyás fickónak inkább virgácsot vigyél és a kutyáknak sok tápot, mert amíg esznek – nem ugatnak.
Ha bírod még az alkudozást, akkor bevállalok még sok zöldségfőzeléket, csak hozzál jobban nyugisabb napokat, járható turistautakat és puncstortát és olasz kávét, na jó, pörkölt mandula is lehet még mellette, meg kolbászzsír és hozzál este lassabban múló időt. Az utolsó kívánságom az lenne, hogy ha jössz, vigyél el magaddal pár bunkó embert, de ne mindenkit, mert félnénk itt olyan kevesen, mi maradókék.
Kedves Mikulás!
Tudom, hogy most sokat kértem, és szokás szerint csak az olvadt csokit teljesíted, tudom azt is, hogy a rémszarvasok kapacitása is véges, de azért nem lehetne még egy csokit….?

Sok puszit küldök és reggel ott leszek az ablaknál, most rohanok bokszolni és puszi
M.H.

ui.:
és hagyj egy cetlit a cipőmben, hogy ne felejtsek el hideg zsíroldót venni, mindenképpen kell, mert háborúban állok a nagy fekete fényes bogárékkal. De különben teljesen jó vagyok és – na tényleg, most itt megakadtam, ha valaki emberséges, az humánus, de ha nem öl állatot, tehát például bogárságos, azt hogyan kell okos szóval leírni?! Vagy lehet akár állatságos, ha például nem kínoz háziállatot?
Na mindegy is, viszlát és köszi a…

ui2.: a jóindulatod teljes elnyerése érdekében még azt is meg tudom ígérni, hogy egy tábla csokitöbbletért egy évig nem hívlak a magyarra fordított neveden, Sánta Klausznak.

Reklámok

  • santaklaus szerint:

    Az enimelkannibálos zsíroldót sosem teszem a postaládába. Ellenben. ;)

  • Meta Hari szerint:

    És akkor ezt most hogyan fogom kimagyarázni?!:)(

  • Borka szerint:

    :D
    Nagyon jót nevettem! :)))

  • santaklaus szerint:

    fogd a nyuszira ! :)

  • Babarum szerint:

    Huhh, ez annyira élvezetesre sikeredett, hogy jövőre megkérlek arra, hogy az én levelemet is írd meg helyettem! Tutira mindent megkapnék, hiszen még zsíroldóra sem kell emlékeztetnie! :)

    Hideg zsíroldó+bogár. Valami infó még hiányzik, vagy csak szellemi korlátoltságom miatt nem értem az összefüggést?

  • rhumel szerint:

    Meta, naggyon jóóó! Ez most megint annyira metás volt, mint annó a kacsaláb-szöveg. Borka nevetett. Én is, de közben kicsit elmorzsoltam vmi izét, olyan folyadékot, tudod, a szemem sarkából.
    -/Nem zsíroldó volt!-ja, a zsíroldó jó a csótányok ellen? -nem rossz, igazi kreatív alkalmazás. Mint a sütőporral:) /-
    Szóval néha mi ún. felnőttek jobban rászorulnánk a Bicegős Nagyszakállúra… A sok és rengeteg és rémes taposómalmos hétköznapi nyűgök miatt. Mert bírjuk és jók vagyunk.
    Egyéként meg csatlakozom sok kívánságodhoz, (lásd bunkók elvitele, stb.)
    És egyet még a jövő dec. 6 előtt én magam teljesíték. Tudod mit. A puncstortát. Ok? ;-)

  • bluemoon szerint:

    Hmmm. Én elfelejtettem levelet írni a Mikulásnak… Talán azért is felejtkezett el majdnem rólam.

    Jézuskás levélírást is vállalsz? ( bár én tutira nem ettem meg a zöldségfőzeléket, és szót se szoktam fogadni… de a Jézuska talán ezt nem veszi olyan szigorúan.)

    És miért éppen puncstorta?

  • Meta Hari szerint:

    @santaklaus: na jó, köszönöm :)

    @borka: hát ez volt a cél, a nevetéssel kiűzni a borongást :)

    @babarum: oké, bérlevelet vállalok :)) a zsíroldó+bogár kombináció nálam egy nagyon régi történet, a bérházunk és a lakásunk állandó harcban áll a csótányokkal. Régebben emlegettem, mennyi mindent bevetettünk ellenük, átmeneti eredménnyel és most a fenti kombináció egyelőre hatásos, ez öl, amennyiben szemtől-szembeni akcióra kerül sor.

    @rhumel: ez az ‘ún.’ pontosító jelződ ez nagyon tetszik :)) a kacsalábas sztorit meg már szinte el is felejtettem, szomorújel, azt hiszem, most már feltétlenül meg kell néznem azt az iwiw-et, mit főznek ki a többiek, ha nem leszek éppen külföldön, el is megyek feltétlenül. A puncstortázás mostanra már – úgy sejtem – legalább szállóigévé nemesült, hacsak nem a nyomozó felesége :)))

    @bluemoon: bérlevelet vállalok, de tényleg :) bár az ígéreteim betartása (mint például levélre válaszolás vagy ide-oda elmenés) sokszor csúszásba keveredik, remélem azért titkosan, hogy a húsvéti nyúl tud olvasni. Vagy kérünk a Jesszuskától Cavintont :) A puncstorta pedig egy régebbi sztori, szorosan kötődik a NagyKönyv 2005-ös akcióműsorhoz és a vele kapcsolatos pezsgő fórumélethez. Nem is tudom, mekkora a legnagyobb büntetési tétel, de azt kellene kiszabni arra, aki azt a honlapot töröltette a netről. Viszont van még pár cérnaszál-kapocs, ami megmaradt. Rhumel bólogatna a leghangosabban, ha újra lehetne indítani azt a fórumot, voltak rá tippjeim, de időm mínuszos a megoldáshoz :(

    De különben :) mert reggel ami az ablakban volt…. :))

  • Babarum szerint:

    @Meta Hari: LOL, látom te is szereted az egyedi megoldásokat! :)
    Régebben nekem is volt egy konfliktusom, le is írtam: http://babarum.hu/2006/03/28/total-war/ :)

  • Borka szerint:

    Akkor a Mikulásnak is tetszett a leveled! :) Puncstorta, mint a nyomozó felesége! Nagyon jó! :))) Találó. :)

  • Meta Hari szerint:

    pont ti ketten tudjátok a legjobban, mekkora eleje van a sztorinak :)) ezek a mikulások meg – szerintem – benne vannak a finomcsoki maffiában és ilyenkor év végén rendesek és adnak nekünk is :))

  • bikfic szerint:

    Huhhh, de jót nevettem! :)))))

  • bluemoon szerint:

    Khmm-khmm. És mi van akkor, ha indítassz egy blogot Nagy könyv címmel, írsz egy bejegyzést, adsz másoknak is bejegyzési lehetőséget és onnantól kezdve egy fórumként működik? Hmmmm ?
    Emese

  • Meta Hari szerint:

    @bikfic: reméltem is :))

    @bluemoon: az ötlet tetszik, bár legalább annyi ellenvetésem támadt, mint érvek mellette. Csiszolgatni kéne még egy kicsit :)

  • Meta Hari szerint:

    @babarum: igen, igen, fő a változatosság, van egy olyan rovarölő, ami már a műpadlót is kimarja, de a csótány csak hízik tőle, ilyenkor kénytelen az ember elővenni valami furmányt :)

  • bikfic szerint:

    Aztán miután jól kiröhögtem magam, elgondolkodtam, hogy majd ha pesti városi lakos leszek, milyen hasznos lesz visszagondolnom eme csótányirtási furmányra. :)) még majd jövök hozzád tapasztalatcserére, ha nem bírok velük.

  • Meta Hari szerint:

    a purhabot tudom még meleg szívvel ajánlani, akkor, ha már megvan a járatuk és az éppen nem valamelyik lefolyó…

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Levelezésbe keveredtem at szalonnacukor.

Meta

