Szerdán szerelem

december 3, 2008 § Hozzászólás

a számítógépet, mert a gyári takker megint annyira buzgott, hogy kihúzta a kábelt a szünetmentes tápból. Szerdán szerelem van az esti sarki török étteremben, az egyedüli ázottszagú vacsoravendég meghívást kap egy csésze forró török teára. Szerdán szerelem – megtaláltam az Alice Tükörországban című mesét angolul és mindjárt az első három mondatot értettem -, sikerélmény, szerelem. Az udvaron egyszer járhattam, akkor éppen rózsaszín-narancsos naplemente folyt a felhők között, aztán egyszercsak beértem az épületbe és mire másodszor kijöttem, fekete volt az ég. Szerdán szeretem a hetet, mert pont ugyanannyi van hátra, mint előre és aztán jön két nap hétvége.
Kaptam Olaszországból képeslapot, Pugliából, érdekes kúptetős házak voltak rajta, rögtön nagyon kíváncsi állapotba kerültem és hát akkor most szervezni kell oda egy utat….
Kaptam Hollandiából is lapot, szintén érdekes arcú kisvárosból, tehát menni kell…
Viszonzásképpen egy török srácnak írtam lapot a budapesti fürdőkről, meg még egyet írok Finnországba.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Szerdán szerelem at szalonnacukor.

Meta

