Bökversben, latyak, caplat

november 24, 2008 § Hozzászólás

Egész úton – hazafelé –
Azon gondolkodám:
Miként fogom ficamozni
Féltve őrzött bokám?

Mit fogok majd megmarkolni
Stabil korlát készen?
Keletinél jön a nagy busz
Jól beterít szépen.

Ott leszek majd egész este
Összefagyva térden.
Bemondták a híradóban
Csúszni fog ma – kérem.

Minden magyar jól tévét néz
Öt órát is átlag,
Mégse készül senki se fel
Sóval, hólapáttal.

*
Az első őszvégi hó, ami kint a faluban olyan nagyon szépen esett, hogy rám kellett szólni, ideje bemászni a kocsiba, addig csak néztem, néztem, az arcomba esett, a szél fúúúúú és kavarta a pelyheket. Az út csúszott, de jót röhögtünk, a rádió vicces zenét (talán Kft volt, az Afrika) adott, a hév fűtött és szereztem egy piros pulóvert. A soksávos út mellett caplatva már zokniig vizesben fabrikáltam a rímeket, ezer bocs P. koszorús költőn utólagos zaklatásáért, de így estefelé hétfőn – szerintem így a jó.
*
És különbenis. Valamint.

*
napirajz2

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Bökversben, latyak, caplat at szalonnacukor.

Meta

