Színesen jött meg a hideg

november 23, 2008 § 1 hozzászólás

nov_22_002_k

Valahol járt a vonatom, két bóbis között egyszercsak felnézek… talán csak nem hó lesz? Sportcipő és pulóver – na meg a fényképező – egészen érdekes helyzetbe érkezem, ha ott hó és szél vár… de mivel szombaton tilos a stressz, hát vállamra tettem a kabát és aludtam tovább.

nov_22_004_k

A naplemente olyan hirtelen érkezett meg, hogy nem győztem kapkodni a képet, fel a papucs, le a nadrág, rohanás a kertbe, de tényleg rohanás, mert hat-nyolc percig tart a napkorong éppen a látóhatáron. Az éppenség a kulcs, mert csakis abban a billegős helyzetben ilyenek a felhőhasak. A szombatiak meg kifejezetten hófelhőhasak voltak. Sőt, kavarogtak is rendesen.

nov_22_005_kk

Öt centis hó is képes arra, hogy befurakodjon a strandpapucsba, a nagyon hosszú szárú nadrágot meg állandóan húzogatni kellett felfelé, lecsúszik, felhúzom, klaffogok a kert végéig, égnézés, expo, papucs, közben a kutya ugrál mellettem, gatyaszár, hóbucka, expo, idő nem volt átöltözni, kiabáltam ‘Ne röhögj’, caplatás, de szerintem megérte és még a szél sem fújt át.

nov_22_018_kk

Este a vacsorához azért berajzoltam egy pohár piros bort, jó meleg lett.

§ Egy hozzászólás ehhez: Színesen jött meg a hideg

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Színesen jött meg a hideg at szalonnacukor.

Meta

