A heti utolsó pénteken

november 21, 2008 § Hozzászólás

jelentősebb esemény nem történt, illetve dehát mégis, azazhogy pontosan úgy van, hogy jelentős esemény lesz hétfőn, mert jelentést kell írnom egyhavi elvégzett munkáról és eddig ilyet még sohasem kellett. Nna.
Kicsit később mászkáltam könyvesboltról könyvesboltra, sikeresen szaporítottam a majd-egyszer-feltétlenül-elolvasom könyveim kupacát és újfent imádkozhatom, hogy közben ne kelljen költözni, vagy legalább olcsó legyen a dobozvivő (könyvvivő?) szakmunkás bérleti díja.
Sokkal később este volt egy remek brassói, zsírfényű szájjal aztán leültem és kiválogattam a maradék napokról az olaszországi fényképeket. Minden ott van már a neten, traminiben link, most akkor alvás következhet.
Az ÉS-ben van Szív Ernő, és utolértem egy napot az eddig felgyűlt huszonegy hátralékosból.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading A heti utolsó pénteken at szalonnacukor.

Meta

