Kedden kettő

november 11, 2008 § 4 hozzászólás

1. Már a teliholdak sem a régiek, nem tudom, hogy mi lehet a levegőben, de ennyire nyomasztó semmitörténés már régen volt, most előkerült és ha jól érzem, semmi változás lesz. Vagy még ennyi sem, a Minden ül a vackában és kivár. Sivár, mondhatjuk így is, csak semmi az értelme.

2. Az első igazi novemberi este volt ma, csípett a levegő Zsófialigeten és hallottam egy kutyát körmösen kocogni az aszfalton és a lihegése felhőt vont köré.

Reklámok

  • bluemoon szerint:

    Az rendben is lenne, hogy nyomasztó semmise történés, de nekem észbontóan fájt a fejem. Éjjel minden mozdulatra hasogatott, mire végre felkeltem és kimentem, hogy ide nekem az advilt. Tudtam, hogy a költözés után már egyszer megtaláltam a gyógyszert, és valami jó kis helyre tettem, hogy megtaláljam ha kell. De nem találtam. Mérgesen és fájó fejjel visszafeküdtem. Reggel ismét kimentem a spájzba, hogy itt kell neki lenn! Hát uramfia! Nem ott vigyorog a sütisdobozban a gyógyszer szemmagasságban a polcon! Pedig éjjel még a kislétrára is felmásztam, hátha fent van valahol….

  • Meta Hari szerint:

    Uhh, ez sokkal nagyobb rémtörténet, mint a november közepi nyomasztás, sőt még szörnyű is, ha nem múlik a fájás. Sőtebb, hogy szerintem vannak olyan tárgyak, amelyek direkt elvesznek, elbújnak, mintha csak srófolni akarnák a helyzetet. Eddig csak a zoknipárok, a hajcsatok, a fontoskulcsok voltak ilyenek, akkor most az advilod is felkerül a listára. Ki kell találnunk valamit a megrendszabályozásukra, azt hiszem, át kell vennünk a hatalmat tőlük. Remélem, a megtalálás után már elmúlt a fájás :)

  • bluemoon szerint:

    Jaja! Kicsit dédelgettem a tablettát, aztán hamm bekaptam. És elmúlt.
    De most meg a hasam fáj. Erre is bevettem egy advilt.
    Most várom, hogy a hasfájás is kimúljon. :-)

  • Meta Hari szerint:

    Kifogy az advil, ó, ó. Sok gipsz. Nem jó. Kínai masszázs, az jó. Meg kicike alvás, sok.

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Kedden kettő at szalonnacukor.

Meta

