Csendesen esős időkre

szeptember 26, 2008 § 2 hozzászólás

Rodrigo Leão lemezére nemrég bukkantam rá, akkoriban is esőre állt, most is úgy volt délután. Nem nagyon kutattam utána, kiezmiez, csak hagytam, hogy a zongoraszó kiszállingózzon a lejátszóból és mint a füst, elillanjon és hagyjon maga után egy kis kedves nyugalmat. A sárga dobozba tettem három számot, ízelítő.

*

De még mielőtt megszáll a pokrócba bújtatott fokhagymaszag és elmacskásodnának a lábaim, gyorsan ide egy kis vicceset is. Eredetileg a ‘have me’ fordulat helyett egy vulgárisabb szerepelt, de az ámerikai PC átírta, hát í.j.

ITT szól.

Reklámok

  • Tyria szerint:

    Nekem most van ilyen esik az eső, hallgatom a zenét hangulatom. :-)
    Piszkáljuk a sablont. ;-)

  • Meta Hari szerint:

    Egyre jobban kezdem értékelni a kellemes háttérzenéket, elmélyüléshez kiválóak, nem úgy, mint az egyébként mindenhonnan hallható csörömpölés. Sablonpiszkáláshoz ámbár néha valami ‘keményebb’ is elmegy, voltak rá példák… :)) de a végén sikerül mindig!

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Csendesen esős időkre at szalonnacukor.

Meta

