Napi kacat

szeptember 15, 2008 § 4 hozzászólás


Ezen kívül van még ugye az elektromos sódaráló. Nagyon rohanok, hogy ezeket mind beszerezzem, általuk nagyon sok időt spórolhatok, így több időm jut tévét nézni majd. És a szomszédasszonyok is mind elvesztik a fogaik csillogását, amikor meglátják a ragyogó szőnyegeimet, amelyeket ezekkel a forradalmakkal tettem tisztába. A felmosóm meg majd megírja a gyerek háziját és válaszol apa kérdésére, hogy hová tette a villáskulcsát. Nekem majd jobb lesz így az életem. De vajon mijaza linóleum? Meg a lisztjavító szer, meg hát hogyan is eshet le a gőz, amit fel kell majd sepernem, vagy inkább várjam meg a tévét, míg bemondják a választ?

(Titkosan belül meg nagyon félek, hogy ha nem figyelek oda, beszippant ez a világ, csak ülök majd a fotelban a tévé előtt, a hasamon a távirányító, a földre ledobva a vacsorapizza doboza és majd akkor megint 120 kiló leszek és nem is akarok majd gondolkozni. Nincs nagyon messze, főleg ha ráérek unatkozni, mindenféle ötletem támad, mint például a múltkor is, amikor bekapcsoltam a tévét. Már majdnem felhívtam őket, amikor egy szerencsés véletlen folytán kizökkentem a doboz által kisugárzott delíriumból, és nem hívtam fel, csak metróra szálltam, erre ott a lakberendező reklám, ahol megmondják, hogy az otthonteremtés az ufóknak való. Most hát megint itt a hajszál, érdemes itt valamiért küzdeni, vagy nyomjam be a szürke egyest a távirányítón és hadd szóljon… titkosan mindig ezen őrlődöm, menjek a világgal, vagy micsinájjak.)

  • bluemoon szerint:

    Az én távirányítómon van egy piros gomb is. Ha a HBO és csatolt filmcsatornás részein nincs semmi jó film, akkor azt nyomom meg.:-)Amióta tudom, hogy még a hal a tortán című rettenetnek is van szigorúan megírt forgatókönyve, hogy ki, mikor mit mondjon, hát azt se nézem. Pedig azt hittem, hogy ott legalább az ismert emberek az ember arcukat mutatják. Pedig nem. Ott is szerepet játszanak. Hát nekem nem. Idegbajos vagyok a direkt ajánlatoktól, meg a tessék telefonálni, most van nyitva a vonal szintű műsoroktól, meg a jósdáktól. Bár most jut eszembe, Gyúrcsók mágust már régen láttam. Pedig azon nagyon jót szórakoztam: nézze a mágikus hengert… érzi már, hogy javul? Nem? Akkor nem nézi jól a hengert…:-)))

  • Meta Hari szerint:

    Egyszer sok éve volt kábeltévénk. Most már több mint három éve nincsen, úgyis humbug a legtöbb műsor. Meg egyre többet is kell fizetni a nézhetetlen adásokért. Akkor meg minek? Kevés olyan csatorna van, ami számomra nézhető, mondjuk a legtöbb állatos ilyen, meg a spektrumtévé. Minden másra ott az internet. Ott is humbug, de legalább interaktív :))

  • scully szerint:

    Újabb gőzgép nyomult az arcomba már a startlapon,hiába közeleg a Karácsony,venni kő minden marhaságot a kicccaládnak persze 36 havi részletre..

    LG gőzmosógép,10 év garanciával-lépjen be a gőz világába!
    szól az igehírdetés…
    Szerintem a kv főzőnek fontos ha vízzel gőz,de a többinek minek már?

  • Meta Hari szerint:

    Egyetlen hely van még, ahol oké a gőz, a törülköző alatt, amikor a kamillateát egy életem, inhalálom… a takarításból meg már legyen elég, hát ennyi koszt?!

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Napi kacat at szalonnacukor.

Meta

