Pár nap csak

szeptember 14, 2008 § 6 hozzászólás

Pár nap csak tényleg, érzem, lesz még meleg és lesz még izzadás. De estére azért csak becsuktam az ablakot, csak főztem egy liter teát, csak nem vettem le a zoknit… jó sok császkálás jutott mára, el is fáradtam kellemesen, a tévé csendes, csak az üvegtáblák közé szorult szél zörgeti az ablakot, becsuktam ideiglenesen, de már várom, hogy melegebb legyen megint, hol van még a november!

  • bluemoon szerint:

    Én már tegnap zoknit húztam:(
    Ha szabadna kérnem, akkor sziveskedjék az időjárás felelős elővezetni az ősz című évszakot. Azt a nappal 25 fokos, éjjelre 15-re lemenős, gyümölcsillatú, virágos, napsütötte, szép fényekkel ajándékozót. Na ezt szeretném én. Ami engem illet. Mert megérdemlem.:-)

  • Meta Hari szerint:

    Mindjárt itt lesz, a Lucia is megmondta a tévéegyen :)

  • rhumel szerint:

    Az Aranynapok jönnek, biztosan, ne is törődjetek as űrün szitáló, hűvös cseppekkel odakint!
    Még annyira zöld minden, tele a rét nyár-illattal, semmi avarszag, csak menta-fűszer-patakvíz :) Beszippantottam tegnap, és megnyugodtam, még visszavonul az ősz. Remélem Lucia is egyetért :)))

  • bluemoon szerint:

    5:24 am. Te jószagú Atyaisten! Hát nem kéne még neked aludni? Keljen korán, az akinek muszály. Nem?
    És igen, sűrűn szitál és hideg. Reményhal.

  • Meta Hari szerint:

    Vegyük úgy, hogy most ez az eső a parlagfűallergiásoknak jött, ők megkönnyebbülnek, jobb napok lesznek nekik is, aztán utána megint nap lesz és sütés :))

  • rhumel szerint:

    Kedves bluemoon. Muszáj volt a felkelés. Minden (hétköz)nap 5.25-kor csörög az az átkozott éresztő :) Amikor ide beírtam, az tkp. már 6 után történt, no meg félvödör kávé után….

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Pár nap csak at szalonnacukor.

Meta

