Vizicsí

szeptember 8, 2008 § 4 hozzászólás

Két kedvenc tévésorozatunk van (Borz nézi és szórakozik, nekem olvasás melletti hangulatfestésnek szokott lenni), a helyszínelős krimkből mind a kettő. A CSI az egyik, a tengeres változata pedig a vizicsí kódon fut nálunk. Ma délelőtt amúgy is vizicsí volt a városban, így egy kicsit vártam a napitúrára indulással. Mosogatás, mosás, szeméttömörítés – heti háztartási robotállat üzemmód kipipálva, no aztán papírbolt, posta, pénzváltó következett, nekünk ma ez a 3P jutott. Nem akartam elrontani b betűvel, meg hát holnapra is kell hasznosság, tehát biztosító, bevásárlás keddre marad.

A jelzett könyvecskét pedig kizárólag szintentartás végett két metrózás és a mai tízórai közben majszoltam el, valamint tegnap este olasz kifejezéseket hallgattam a kütyüről, mintegy szoktatásképpen. Hogy legalább egyetlen hasznos dolog történjen minden nap.

  • bluemoon szerint:

    Mikor indultok?
    És mijaza “Borz nézi és szórakozik”? A csi-ket ismerem és én is szeretem. ( szoktam mondogatni büntető tárgyalásokon, hogy kötelezővé tenném az összes büntető bírónak, hogy mi mindenre lehetne bizonyítékot szerezni, és hogy legalább ezen filmnézős alkalmakkor a gonosz mindig elbukik, jól elkapják, és jól rábizonyítják, de ha jó, akkor meg elnyeri méltó jutalmát. Mint a való életben, ugyebár…:()

  • Meta Hari szerint:

    ez a való élet olyan, mint a mese, egy apró kiegészítéssel, hogy a mesebeli fordulatokat sohasem tudjuk, melyik szakaszban éljük, az első szívatós részek vannak, vagy már a pozitív végkifejlet… hmm, talán a mese története gyorsabban telik el és a gonoszok még a vége előtt elnyernek valamit… ámbár tuggya a fene :))
    (Borz a ‘családi’ állapotom része és övé a távirányító, az összes)

  • bluemoon szerint:

    Nahát!:-))
    Én meg azt hittem valami szupi műsör, csak én kis buta nem tudok róla.
    De nagyon tetszik a megfogalmazásod, még most is, percekkel az olvasás után vigyorgok rajta:)))))

  • Meta Hari szerint:

    Nna, ezért a pár perc okozásért már megérte felkelnem :))

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Vizicsí at szalonnacukor.

Meta

