Hurrá nyaraltam

augusztus 10, 2008 § Hozzászólás

Keszthelyen klassz volt, igazi nyaralásnak illett be ez az egy nap, másnapi délig alvással és izomlázzal. A színházi előadás remek volt, emlékezetes lesz, mint egy régi Siráj, az előtte eltelt egész szombat szintén gyógyhatású volt, órátnemfigyelő lassulással és kedves bámészkodással. Többször kellett vuduzni az eget, hogy a barna- és szürkehasú fellegek húzzanak át inkább és máshol essenek, végül egy délutáni tó feletti viharral le lett tudva az égi szenzáció, és az előadás alatt egy csöpp se. Megtudtam aztán, hogy a Balaton-parton vannak még boldog kutyák, a hattyúk oda vannak kötve a vízhez alapvetően és ha sapkában fotózok, teljesen Darth Wader…

Egyébként megtaláltam a városban a leglassabb kiszolgálású teraszt, itt két és negyed óra volt egy kapuccsinós pizza. A móló kávézója pont az ellentétes végletén van a vérprofizmus skálájának, tehát őket ajánlom, a jegeskávéjuk (decaff verzió most kivételesen) majdnem leszakította az eget, bár az most a vihat miatt közel volt, de akkor is nagyon oké. Valamint találkoztam egy olyan hellyel, ahol a minőséget kilóban mérik és elég nagy szám került a cégérre. Délelőtt még üresek voltak, estefelé úgy hatkor láttam ott négy vendéget. Lemérhettem ezzel, hogy mégse a méret a lényeg.

A kastély pedig nem szimmetrikus, de annál szebb. Hát még a kertje! Ott nyaraltam igazán egy padon fekve és felhők járását figyelve.

A badacsonyi hajózás elmaradásának három oka volt, a nagy szél hozta fekete felhők bizonytalansága, az agresszív sétahajóutas-vadászok, a harmadik meg titkos (fájt a lábam cipőben heh). Viszont felkerült a “dejólenne-itt-túrázni-egyet” listámra.
Annyi gyönyörű virágot láttam a városban mindenhol, hogy alig győztem fotózni.

Az esti színházi előadásról pedig találtam egy igazán remek beszámolót, jobb a saját szavaimnál, így idézek.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Mi ez?

You are currently reading Hurrá nyaraltam at szalonnacukor.

Meta

